drop cheap

vaknar bredvid två datorskärmar och känner hur hela mitt ansikte WTFACKAR.
jävlar mattias fyller ju år, så jag började gå hem klockan halv åttta. Fyfan vad tyngt det var.
Vilken jävla natt. Började med att Lollo hängde med till LANET, och där mötte vi Jocke & Johan.
Sen drog vi och fixade käk till lollo. Sen vare fest hemma hos nadia så vi var där jävligt snabbt.
lite lame at first, men sen när alkoholen busat lite så blev det hur kul som helst. Sen kom Ante och hans grabbar & Robin och joinade. Sen bestämde jag att alla vi skulle slagga på Lanet, men ingen var på så de guck utan mig.
Så jag satt och skrattade åt youtube filmer på tjocka barn & svimmande får, och lyssnade på underbar musik med Marcus & Robin till typ sex på morgonen. Här har vi finfina bilder, btw de rödlackade naglarna sitter på två väldigt heterosexuella män.
nu ska det bakas!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback