.

Godmorgon, godmorgon. Morning sex is what I need right now
Underbart rolig dag igår. Drog och solade med Lobo, Baba & Bonden.
Så jag är brun igen, hurray! Vi satt i Alice kök och diskuterade så jävla vuxet, sen gick vi till servus
och där träffade vi Jocke & Adam och osminkade jag hängde med dom till Jimmy på en round 2.
Där var Robin jakob, sofia och någon mer. Sen drog vi ut och satte oss. Och Jocke gav oss en riktig jävla show. Länge sedan jag skrattat så där jävla mycket, dock slutade jag skratta när jag och adam bärde hem honom.
Tog madrassen och somnade fort som fan. Smög ut imorse, haha jocke ringde nyss och hade så jävla många frågor.Stackars mohammed svensson. Nu chillar jag ihjäl med godis och påskmöst..
Hade för tråkigt på förmiddagen igår så jag kollade igenom min söta bilddagbok och hittade en jävla massa kul. Brunhåriga mia ser vi här. Ska avfärga håret snart, ska INTE ha svart i sommar. sarry

Kommentarer
Sandra

snygging, vart har du köpt dina kläder? :D



MISS U



2011-04-14 @ 14:46:18
Mia

Saknar dig med!



Linnet är från USA och skjortan från JC :)



2011-04-14 @ 14:48:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback