.

iPone användare :
"akta min iPhone" "jag ska kolla på min iPhone". "amen min iPhone kan göra så här"
Er jävla iPhone är en jävla mobiltelefon?! Min mobil har alla funktioner er jävla iPhone har!
Bara för att jag äger en xperia står inte jag och överöstar världen med att skrika: AKTA MIN XPERIA!!!
Varför ska den vara så speciell gemfört med min mobil & HTC, android slår ju iPhone i längder iaf så sluta snobba er!


Distney/animerad mainstream skit:
Vi har fan sett alla djur på hela våran planet i distney filmer nu. Varför har de fastnat för djur för?! Så jävla trött på att se massa nya distney filmer komma & självklart så handlar det om ett nytt djur som ska rymma från djungeln in i stor staden, bitch please.

Greys Anatami/sjukhusserier:
Varför i helvetets namn kollar folk på sån skit som får dem att gråta för?
& nu trackar jag inte bara på "Greys" utan alla sjukhus skit. Vad är så jävla intressant? Sen scrubs, samma visa varje jävla avsnitt, JD drömmer, Turk drömmer lite han med, Dr COX kommer med ett irriterade tal, Turk och hans brud bråkar,JD drömmer igen, Turk och bruden blir sams,DR cox håller käft, JD drömmer igen, sen kommer en sorlig låt och sen slutar det. där har ni heeela Scrubs! Your welcome. Hatar sjukhus serier med hela mitt heart.


Övernaturliga filmer: JÄVLA TWILLIGHT!
I am number four kom ut nydligen, och alla recentioner står det något med att filmen är en manlig version av Twillight. GE FAN I ÖVERNATURLIGA. Twilight har förstört våran planet. Övernaturliga ting tillhör oss outsiders som inte passar in någonstans som kan få gosa ner och gömma sig i det övernaturliga filmerna, men nej, ni var så jävla tvungna att göra en romantisk film om vampyrer. Jag blir så rasande! & red ridning hood eller VADFAN den heter är ju skaparna av twilight som gjort, YEY den vill man ju se!!!!
Fyfan vad vidrigt, ush nu är jag trött på attt detta fortsätter. Please just go away..
Hahhahahahahahahahahahahhaha


Kommentarer
sofiA

Väldigt visa ord.



2011-05-02 @ 09:54:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback