fuck fuck fuck hair fuck fuck

Nu är man hemma igen. Mensverk och huvudvärk på köpet, hell yeah!
Har iaf haft det mys som fan och nu så är jag hemma och chillar, är dock redan uttråkad.
JAG VILL GÖRA NÅGOT MED MITT HÅR!!!! men vad? Morsan vägrar betala en frisör för att bleka mitt hår så min blöta lila dröm är borta. Så funderar på att blondera det hemma och sedan köra på magoiniruihfufhei brun eller vad fan det heter. Denhär kvinnan nöjer sig aldrig med sitt hårhelvete.
Typ så som snooki här har, fast mörkare. hahha åh vad jag blev sugen på sommar när jag såg den här bilden. Ush vad jag älskar vädret just nu, chillade med morsan på altaten och käkade makrillsmacka.
Nomnomnoooom, nu ska man väl fortsätta sin tur runt internet.
byebye

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback