I'll keep you locked in my head Until we meet again

Tänkte faktiskt lägga upp en lista på mina absolut favorit låtar här.
För tråkigheten & erat enorma intressa om mitt livs skull ;)
1. Självklart Linkin Park eftersom jag lyssnat på dom sen jag var typ åtta?


2. Min favorit lyric är från denna vackra sång. hahaha ååh.

3. Blir fan kåt av den här låten, for realz, plus att den är i början av Gamer, ryser av att höra den.


4. Åh heaven shall burn in my
5. Älskar fan den här låten, den är så jävla fin.
6. Hahha ååh denna låt lyssnar jag fan på än, spiderman åhåhå


7. Älskar den här låten,
8. Jävla HIMYM! Älskar den här låten blir så JÄVLA PEPP!!!!
9. LOVE LOVE LOVE LOVE
10. Grät som fan till denna låt för länge sedan. Blir fortfarande rörd när jag lyssnar på den-
Sådär ja! Kan inte ni kommentera era top 10 bästa låtar? :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback