No roses Grow on a Troopers Grave.

Om jag fick, så skulle jag gifta mig med en vinägerchips påse. Cruel WORLD!
vetta fan vad jag firar. ,men har både nougat kakor kokos och cola ++ vinägerchips.
This must be good. Well jag firar då inget, jag bara tjockar. Man får när man är smal..
BTW boys and girls. DEN HÄR SKA JAG TATUERA. Har jag bestämt. Nothing else.
Jag har äntligen hittat the one. Och blabla en tatuering MÅSTE BETYDA NÅGOT!! bullshit
tatuering är konst, so fuck yall! Nu ska jag fortsätta tjocka medans ni sitter och dreglar över min tatuering och mina godsaker, mohahahahahahha, min pojkvän är så gay BTW., Men det gör mig inget alls, ha ha ha
det värsta är att han gör mig gay, vilket I really hate. SO I TOOK HIM AND TROW HI...
okej seriöst vettte fan vad det är med mig idag så godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback