where is my mind

Har haft en slö & mysig helg. Behövde det fan. I fredags så fick vi sluta tidigare så jag drog ner på stan och letade present till Mattias. Sen mötte jag honom och vi käkade på Subway,
Sen kom Roni och vi kollade på Sucker Punch, vilket verkligen var min typ av film. Snygga brudar som hanterar vapen och hoppar runt med ninjasvärd och möter drakar och robotar och nej jag blir så upphetsad en femtonåring killes vååta dröm for real., UNDERBAR film iaf! Sjukt bra musik och skådespeleri och deras kläder, jäääklar 30 % lesbisk när jag gick ut ur biosalongen! , älskade den helt enkelt, girlpower på riktigt! Äntligen, har väntat på en sånhär film länge, haha det var typ bara jag och Roni som var de enda brudarna där, alla andra var bara massa kåta nördar som var helt till sig, I totally understand,
Kolla på dom!! Nomnomnomnomnom. Och kolla på oss, thihih
We are sooo cute. Sen så har jag och mattias lirat på hans nya Xbox heeela helgen,
fyfan vilket jävla väder det är ute. ÄLSKAR DET: Thihihi. Jag är så glad, glad glad glad.
Nästa vecka lär bli awesome, nu ska jag duscha sen spela sims.
Puss hej

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback