You have to love yourself before you love somebody else.

Shiet vilken kväll last night. Kom hem runt fem på morgonen.
Jag och Mont drog till Simon där jocke hängde. Hade toppklassig fucking allsång i någon timme.
Sen kom jag jocke & simon in i lägenheten mittemot, där massa gamla ansikten var.
Satt mest på balkongen med Jonna & Julia och pratade om aaah jag vette fan sen kom elin & jakob och deltog då & då.. JÄvligt sköna brudar de där Jonna & Julia asså.
Sen började folk dra hem, då kommer Jocke tillbaka (haaah) och allt slutar med att jag Robin & Jocke sitter i köket medans killen som äger lägenheten sover som faan, och vi sitter och snackar om djupa saker, och vi alla tänkte fan lika om jävligt många grejer, sjukt kul. Ni är bra ni!
NU ska jag dansa lite bara för att JAG KAN.
Ska senare vara med blondinerna & Emma och käka pizza och sola :D
Ush, ska tvätta bort sminkHELVETET. Hatar att vara tjej,,,,,,,,,,cuttttt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback