13. What I did Yesterday.

Igår så vaknade jag i Norberg (wtf right?!) sen så får Johan något fnatt och vill dra till donken i hedermora & jag var hungrig så sure. sen eftersom ingen av oss hade så mkt annat att göra så åkte vi hem till honom och kollade på något gay komedi om en fet riddare & Tropic thunder, dock blev han irriterad på att jag sa nästan varje replik under hela filmen. haha, sen skjusade han hem mig och då kollade jag på that 70s show. Thats it.
& men tanke på that 70s show så kan jag inget annat än instämma på detta.
förstår inte varför de gjorde två likadana filmer?! WHY!?
dock så är no strings attached så jävla mycket bättre än den andra.
ÅÅÅh ashton!!! vill att two and a half men ska börja nu.
ska bli spännande att se vad de gjort med den jävla röran.
Samt Misfits, de kan ju inte ta bort nathan, men jag kan knappt vänta längre.
aja,

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback