2. What I´m really bad at.

Vad jag är riktigt dåligt på ,huh?
Seriöst snack, trösta människor. Något jag är riktigt dålig på. Snacka känslor är fan det värsta jag vet, med personen i fråga vadfan jag är brud jag snackar om mina känslor med andra men inte med den det gäller, suck.
Fan jag har chips i naveln, ingen bra ide med att ha datorn så nära sängen. Oj, fan var jag? Jo, saker jag är dålig på. Skolan är ju oxå något som inte går så bra, koncentrations svårigheter som fan. Kan bara koncentrera mig på en sak i taget, (ja nu får ni skratta åt det ovan, varsågod!)  förhållanden är jag också dålig på. Hhaha jag suger rätt förjävligt va? Aja ehehehhehe. Jag är ingen seriös människa helt enkelt, jag bara är. Fuck the future. Nejmen seriöst jag är en riktigt smart brud, låtsas bara vara dum..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback