4. My BEST first date.

I sverige..., där har vi inga dejter ,am i right?
Men roligaste och "bästa" gången jag varit med någon måste nog vara en gång för tre år sen då jag och Mattias var på G när mina vänner sa att han förändrade mig och jag vart ledsen, då gick vi till mariaskolan och försökte göra mig glad på alla möjliga vis sen så satte jag mig på hans rygg sen bärde han mig hem.
Ni anar inte hur gärna jag ville säga värsta romantiska bullshiten så ni tror att jag är mer jävla awesome än vad ni redan tror men nej, jag red en pojkes rygg, skoj. Nejmen det som gjorde det bäst var att jag var så nervös eftersom han inte gjorde några tecken på att han gillade mig så jag hade ingen anning om vad jag skulle ta mig till. / den där nervositeten är den bästa känslan faktiskt, när man inte vet.
Det är ju inte speciellt roligt om killen skriver : AH FAN VI SKA KNULLA OM EN KVART, SYNS DÅ GULLET!! så pöjkar ett tips, säg inget! klart som fan man vill ha spänning, oj försvinner från ämnet, dammit pie dammit!
kan faktiskt inte minnas något annat. sorry guys.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback