5. A description of my self-esteem.

Som alla kända personer så har även eran paj blivit kallad ful i sina gamla dar.
Vem kunde ha anat det? ojoj shocken skriker! Jag har dragit den här jävla storyn hundra gånger i den här jävla bloggen. Men om man ska förklara mitt självförtroende nu så är det jävligt bra alltså. Känner mig jätte lycklig och som en äckligt Darin låt eller vem FAN som gjort den Undistractebly!?!? vava? Ostoppad? fan heter det. Get it?
Låtsas man att man tycker att man själv ser bra ut så lurar man hjärnan oxå tillslut, att de var så enkelt. Jag får tacka Amerika faktiskt, hjälp mig mycket har det underbara landet gjort. Så, åk till ett land där alla andra är jätte fula så du plötsligt blir hetast av dem alla, det hjälper, tips från experten yesyes. hahahhahha åååh jag älskar mig själv. for reals. Vad finns det inte att älska? Jag är söt, rolig & sådär underbart konstig, folk kan inte sluta alltså.
ah juste, ni måste pluta med läpparna också, så mkt snyggare.
fula ankungen is OUT!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback