6. Who my best friends are.

Tänker inte leka dagis och skriva alla nära vänner jag har så att ingen blir ledsen och massa bullshit.
Ronja heter hon. Thats it. I mina ögon är en bästa vän någon som är precis som Ronja. Inget skitsnack, ärlighet och någon man alltid har kul med. Sen har jag ju självklart massa vänner som står mig jävligt nära.
"och ni vet vilka ni är", och ah, all den där skiten. Älskar alla mina vänner hur jävla mycket som helst, förstår inte ens varför de umgås med mig, det jag älskar dom mest för. & för att de är så onormalt bra och ah obeskrivliga.
Lollo, kajsa , Hanna,Alicia emily och ja ni vet vilka ni är, MOHAMMED SVENSSON! blir ni sura för att jag inte skriver alla så gör jag slut, okej? aja här är en bild på min älsklings Roni :D tror jag aldrig kommer hitta någon som tänker som jag gör, älskar dig roni!!
älskar den här bilden, en snubbe vi drev med på P&L. Stackars stackars erik..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback