8. Biggest turn offs.

shit. En grej som stör mig något enormt är människor som ser jävligt bra ut på bild men sen så ser de ut såhär i verkligheten. hänt mig ett par gånger ja..
Och jag vill inte ha någon fat jesus.
Eller killar som snackar blatte fast de heter svensson i efternamn och har skrikande blont hår, seriöst varför?
Sen människor med för mycket självförtroende, som går fram till en och är helt säker på att han/hon kommer få mig, och inte ens försöker, ush.
& människor som spelar fotboll NEJTACK.
& otrevliga människor som skiter i alla andra.
& de som bara söker uppmärksamhet hela tiden, får de inte den efter en kvart så skriker de för att få alla blickar till sig, och de blir så jävla sura så fort någon annan får en liten gnutta uppmärksamhet så de håller på att spricka. patetiska människor seriöst varför?! chilla förfan.
Och fula människor som tror att de är snygga, visst good for you men seriöst..nej.
AVTÄNDANDE SOM FAN OKEJp?!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback