CRAZY.

blev mer än chill med rob and lob igår, drog till jocke, var lite folk där, drack lite.
Vi drog till Lanet och kollade, massa gamla vänner som svettades där inne. Sen blev det smått kaoz.
Kom iallafall hem runt ett och satte på Misfits & käkade chips.
Whatever så saknar jag USA, här är a la familia.
Tänkte chilla idag men den där jävla Näsmark tjatar som en jävla hund, så ska väl hem till honom & chilla där..
hahaha jag är så söt & snäll, JAVISST! Lyssnar på bögmusik blandat med trivium, funderar på att träna lite.
Vill förändra mig till en sån där träningsmänniska som alla cyklar förbi som stinker svett & andas lika högt som en hund.Någon som helt jävla frivilligt ställer upp på att bli min träningscoach? Please!? Kommer aldrig klara det ensam.
Ush är jätte taggad inför fredag då jag välter hela Västerås, ska med och fira Ida & kanske sova hos Ronja hela helgen.
Morsan & farsans semester är slut nu, TEARS men ska bli skönt att börja med rutinerna igen.
Vakna,springa,tåg,skola,springa,tåg,dator,sova. Man måste älska det alltså. Men nu kommer plugg med i bilden iomed att jag ska bli en duktig skolflicka utan någon enda tanke på någon jävla kärleks bullshit.
Så, ner och träna, brb

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback