DAMMIT BOY YOUR AFTER ME AS A LITTLE DOG.

jävlar vilken kväll igår alltså! Ronja kom hit runt fem, vi började dricka & blev salongspackade & drog till hamnkrogen där jocke,charlie,Bobo,tommy,T-horse,Jimmie & johan,danne & ännu en jocke. Första gången på Hamnkrogen som jag hade riktigt jävla kul. Här är en söt bild på Roni som sprang direkt till den där stoppa huvudet/få/en/annan/kropp grejen.
så jävla söt, saknar henne redan. Hursomhelst så drog vi med oss alla till GM sen, lite folk men ronja röjde hela dansgolvet ändå & gjorde pojkarna galna som vanligt. Awesome var det, bra kväll att visa fagersta på, sen så stängde dom & vi satt på vägen och chillade för jocke dissade oss, sen drog jag ronja & adam hem till mig. Jag och ronja försökte visa adam Misfits men han tyckte inte om det, sen låg vi uppe och garvade tills fyra på morgonen, haha, lämnade nyss av båda två på stationen. Mycket underbar kväll & tack roni för du kom hit.♥
nu ska jag ladda om, vill ut igen, jag får aldrig nog av detta seriöst!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback