FUCK THE LIST, for now.

Imorgon fortsätter jag på detta underbara äventyr om sanningen ska fram. Yes du kommer vilja ligga med mig då, sorry guys men läs på egen risk. NEJ ska sluta driva med er, tål knappt mig själv, ha ha.
Idag så kom världens bästa spel till min brevlåda, NYASTE SIMS SPELET. Suttit instängd heeela dagen, förutom när jag gick till ICA och köpte ost kex & cola, träffade på min gulliga granne oxå! Hursomhelst så fuckar min dator sönder, typiskt mig!! Så fort jag rör något elektroniskt så går det sönder, ja jag är seriös! Plus att hela jävla spelet är fullt med buggar och SKIT, blir så arg. Men om jag sparar typ varje kvar så funkar det, mhmm KUL!
oj skrev jag kul menade Ku*. Ska vara instängd hela dagen imorgon oxå,bara jag, mitt svett och en kokhet dator.
nej nu jävlar är det ner på golvet som gäller, stått och dansat i några timmar, naken också, seriöst ni som läser nu, ta av er och dansa, så jävla skönt, man känner sig så jävla fri, älskar att göra det, every night maaan!
Ner på marken och träna magen, målet är detta.
namnam, ge mig. tatueringar oxå, jävla Roni har beställt Inc tid..Kommer gråta snart.
Nej, thats 70 show, asså kelso <3
natti med er.

Kommentarer
Pirre

DDDDAAAAAAAAMN!



2011-08-06 @ 00:08:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback