FUCK YOU SOFI.

min fina lookalike har underbart jävla hår, som jag hade förr.
Fan dumma sofi vill bli korthårig igen, men jag vet hur mkt jag kommer ångra mig, men det var så jävla skönt.
hon är så fiiin, inte bara för att jag är lik henne, okejdå bara därför.HAH.
försöker fixa folk som vill ut ikväll, men alla är trötta & griniga.
Som ronja frågade igår, varför en person som är så otrolig som jag bor i en liten håla som denna, jag borde vara i göteborg eller stockholm! :(
mer musik & pizza, ååh jag älskar min mor, kommer in i mitt rum och erbjuder att köpa pizza.
Underbar är hon.

Kommentarer
Sebastian Xandor Bellic

äntligen hittat en kul blogg med vackra tjejer! mmmmmmmmmmm PAAAAAAJ



2011-08-13 @ 16:22:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback