Fucking ignore that BITCH!

Ibland skäms jag helt seriöst av att vara av det kvinnliga könet. Inga kommentarer på detdär uttalandet.
Dricker i min ensamhet. haha, ska nog ut idag igen. Blir en fyradagars isf, helt jävla galet vad jag super. Fan det är sommarlov låt mig va! Var med johan & hans polare igår. Chilldrack bara lite.
BTW min mobil fuckar som bara den, har ingen täckning när jag är inomhus ibland. wHATS UP WHIT THAT?!
vaknade till Miami INC imorse, asså jag gråter fan inombords för att jag är så jävla feg.
What ever..
Dehär jävla dagarna har varit awesome, awesome människor, mina vänner & alkohol. ♥
Dock så kan ju lilla louise ta och fylla år snart!! Eheh ehe, jag är trött, sov knappt inatt
köpte jävla fittkebab som smakade som om den varit i en jävla mikro, tackar tackar.
tack vare den så är min mage i värsta kaos läget atm.
Vad ska ni göra idag då guys and gals? :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback