FUCKING PIANO MUSIC BREAKING ME DOWN.

tänkte dra ut med robin & lollo. Förr i tiden skulle jag vara deprimerad över att umgås med par när jag själv är ensam, men nu är det bara kul att se hur krångligt de har de & skratta åt när de bråkar om meningslösa saker, tare lugnt rob and lob jag syftar inte på er nu. Underbart att jag växt ur det bara.
FUCK ME har ett jävla myggbett mellan två fingrar, lovely. Vill ha tillbaka Roni.
Önskade att hon bodde här eller tvärtom. buhuhuhuhuh, tänkte ha ett Misfits maraton bara jag & min banan pizza, thats right Bobo du hörde rätt! Men nejtack, jag älskar att vara ute, lukten av frihet, cigg & ljudet av galna skratt.
Så nu ska jag sminka mig snabbt, man vet aldrig vem man träffar på gatan, brb prostitute.
btw visst är Gaga jätte snygg utan köttet & all den där crazy skiten?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback