HEY HEY

sitter hemma hos ronja i västerås. Kvällens schema skriker KROGENDEBUT! för rebecca som fyllde år igår.
Nyss skrivit i projektarbets loggen i väntan på roni som duschar. Igår så kollade jag klara ida & rebecca på när ronja tatuerade sig. Hon var jätte duktig fast hon sa FUCK hundra gånger. Stolt paj! Blev så jävla sugen, så ska fan samla pengar. antingen blir det en paj eller stormtrooper. haha, tatueraren blev fan galen när jag berättade om min idee om stormtroopern, han hade tillochmed en legostormtrooper nyckelring, hur awesome är inte det?
Aja så här söt är jag idag..'

sov hos mattias igår, det var mysigt. Sjukt skönt att bara kliva ur sängen och gå till skolan.
nej nu kom ronja upp, bustime.
Trevlig kväll!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback