när musik sårar.

underbar jävla vecka, och en undebar jävla helg väntas.
Kom hem idag, min bror Mattias fyller år idag så grattis till den tolvåringen.
& nej brudar & män där ute, i onsdags var nog den absolut roligaste krogen rundan!
Jag & ronja åkte buss ner till Rebecca där lite folk drack, hade awesome redan där! Sen drog vi till pluto, och där var det sjukt mycket folk, och vi satte igång festen kan man ju verkligen säga, dansa satan, träffade några andra vänner också så jag mådde undebart jävla great. Sen drog jag Ida rebecca två mattias & en annan snubbe på efterfest och jag dygnade där, smög ut när alla hade somnat runt nio på morgonen och gick till skolan ♥
Tog en bild när roni tatuerade sig, hennes tatuerare var så jäkla skön!
Har haft mysigt i västerås de här två dagarna och inser nu att jag kommer ha ett underbart jävla år om saker blir som det ska. Ronja bakade paj också iförrgår,  hallonmango paj!
jummjumm! Nej nu ska det sovas, har ju inte gjort det än så.
Godnatt med er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback