OH WELL.

städade nyss mitt rum. Alla mina kläder låg på golvet, mitt smink var överallt. Jag var illa tvungen.
Jag äger faktiskt mer smink som är intryckt i den lilla rosa. Helt sjukt vad mycket pengar man lägger ner.
Månaderna innan jag slutade tvåan så köpte jag en ny parfym varje månad, far from okey.
ni vill inte veta vad som finns bakom de där högarna, nejmen jeans o fula kläder som jag gömmer.
Ni vet de där kläderna som man vägrar slänga, de påminner en om något, man har gjort något underbart i just det linnet, ah you know the story. Skulle behöva sälja lite kläder, need the money.
Nu ska jag duscha snabbt, puss!

Kommentarer
namnlös

SÄLJ :D, du har alltid så snygga kläder så jag skulle gärna vilja köpa. och det tror jag det är fler som tycker och vill :D



2011-08-11 @ 19:12:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback