PICTURES FROM THE SWAGGAH 18.

Snott bilder av rebecca & jim från ronjas fest. Finfina bilder, här har jiddelididdan sagt något dumt.
'
Jag och sötaste rebecca!
sist men absolut inte minst en bild på min älskade Roni! Så snyggg.
hon ska alltid försöka göra mig lesbisk, elakt som fan är det!
sjukt rolig kväll iaf.
och kvällen innan det firade jag johan med hans polare i norberg,
han fick en paj & ett par kondomer av dom SJUKT ROLIGT!!!!!!!!
hade iaf kul så, drog till hamn sen GM, helt okej.
& nyss så drack jag hemma hos Moe med lite folk, dela pizza med lollo sen drog vi hem.
Och nu jävlar ska jag kolla på thats 70 show, fan efter usa kan jag inget annat än älska det!

Kommentarer
Anonym

DET DÄR ÄR JU FÖRFAN SHAAZAM!



2011-08-06 @ 19:23:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback