RELAX BITCH, YOUR TIME WILL COME.

högklackat, i regn med mensvärk. Ohyes its a wonderfull freaking day!
"tappat" bort min favorit kjol som jag köpte för en månad sedan, men tippar mer på att den blev snodd.
Kollade på Bad Teacher igår, & jävlar..Cameron Diaz karaktär i den filmen var fan nästan exakt som mig.
Hon hade fan en sparburk som det stod "nya tuttar" på, kände mig rätt träffad, var jag lärare skulle jag fan vara precis likadan. Läskig film. Hursomhelst, the thing about boobies så har jag lugnat ner mig, fast det är svårt, orkar inte ta den där jävla bullshiten om att man ska vara nöjd med sig själv, så från och med idag, har jag så som den stygga lärarinnan börjat spara pengar till bröst, skratta gråt gör vad fan ni vill men ja, jag är seriös. Tänker inte se ut som en åttaårig pojke näck längre, i cant take it! och ja, det må bara vara enkronor i den än (köpte cheeseballz för den enda lappen i burken) men I will get there!
^
tjejer har det så svårt, well buhuu!
Ska fortsätta med listan som jag faktiskt glömt, och ja, ni vill ha mer secrets om mig.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback