SAVE ME BARRY!

packar en väska inför en helg hos Ronnie! Vi ska chilla idag sen imorgon ska vi ut på krogen och fira Ida.
vill hitta min jävla kjol. Har träningsvärk i hela benen, och jag har inte ens tränat, hur fan går det till?
Hursomhelst så sitter jag i min ensamhet och sjunger, något har hänt med min röst, vette fan om det är tackvare min dåliga och onda vana eller om jag bara blivit dåligare. Enlig mig så finns det bara två typer av röster som verkligen äger ut alla de andra & de är självklart de här brudarnas underbara (fucking hate them) röster.
inget illa menat men har man ingen typ Christina röst eller Kate röst så sjunger man fult i mina öron.
Sad but true. inte fult kanske men fucking boriing! dock gillar jag den här rockiga rösten som min Ronnie har, dumma ronja!! Nu ska jag fortsätta! Packa & sjunga. Lovely!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback