this is so much LOUDER than words.

vill till ronja, fan vad jag vill till ronja! Vill inte sitta i min smutsiga säng, stinka svett och leka med mina simmar i all evighet. Oh yes alla snygga simmar har dött, fml. När man kan göra en sån perfekt värld, då är det bara att ta bort stegen ur poolen för de fula ungarna, nej just det går ju inte i trean, seriöst hatar det mer och mer. bugghelvete.
Går hela tiden till kylskåpet för att hitta något att knappra på, men dum som jag är så är det ju självklart samma jävla kylskåp jag går till, ändå så går jag dit gång efter gång, som om det skulle tillkommit något nytt nu mitt i natten. Måste ner till verkligheten, så nu ska jag strejka från sims...i en vecka..eller en halv.
Göra något med mitt jävla hår vill jag ju självklart också, det är svårt att hålla en kvinna nöjd.
asså lila kommer bli min död, eller mitt hårs jävla död. Men det är så jäkla vackert.
är allt bra sugen, och nej kära vänner ge fan i att gnäll.
mitt hår mitt liv FUCK YOU!!
:D nu ska jag träna bort de där jävla kilona sen njuta av en varm och absolut inte trång säng.
NIGHT

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback