TV SHOW QUESTIONS

List your 5 favourite shows and answer the questions.

  1. Misfits
  2. Pretty little liars
  3. That 70s show
  4. Heroes
  5. Southpark

Who is your favourite character in 1?

Fyfan vad svårt, men fan klart som fan att det är Nathan han är fan min favorit karaktär of all times. Finns inga repliker som jag skrattat åt lika mycket som nathans, nathan spelas då av den obeskrivligt vackra Robert Sheenan.

 

Who is your least favourite character in 2?

Det är fan Caleb, tycker att han är så groteskt jävla ful & jobbig! Ush

What’s your favourite episode of 4?

Sista episoden av sista säsongen eller de avsnittet då Sylar kysser claire!! Sista säsongen är grym iaf!

 

What is your favourite season of 5?

Måste fan säga fjorton, inte bara för Jersey shore avsnittet men för att ah allt var bara awesome! Creme fraiche avsnittet, behöver jag säga mer?

What’s your favourite ship in 3?

öhm jackie & Kelso, de är så jävla söta, älskar när hon hela tiden skricker "michael!!!" plus att ahston kutcher är en av de snyggaste män på denna jord så bitch stupid question!

 

Who is your anti-ship In 2? 

Aria & Ezra, asså de typ hånglade inne på en toa sen blev de dödsförälskade? jag köper det fan inte, sen krånglar dom bara, de gör det större än vad de egentligen är den här lärar elev bullshiten, plus att jag tycker de är lite creepy fast ezra är ung & snygg. NEJTACK! jason jason jason jason!!!

How long have you watched 1?

Hur länge vet jag inte, vintras? men har sett båda säsongerna mer än vad jag någonsin kan minnas, tänker nog tanka lite misfits när jag är klar. kolla på dom, såjävla underbara!

How did you become interested in 3?

Det var nu när jag var i USA, alltid kollat på that 70s show när de inte funnits något annat på teve, men de sände ett avsnitt där de skrattar åt hur dum kelso är sen att han trodde att han var en robot för att han hade röda ögon på alla bilder, och där hade dom mig. Hahah, låter lame när jag skriver det men ni som sett det vet vad jag menar, så nu har jag kollat tre säsongen sen jag kom hem, haha, somnar till det varje kväll.

Who is your favourite actor in 4?

Zachary Quinto som spelar Sylar. Han är så jävla skrämmande het och sådär underbart farlig och ah, mesta anledningen varför jag ens gav de andra säsongerna en chans eftersom de började spåra som fan.

Which show do you prefer out of 1, 2, or 5? 
Misfits forever. Har aldrig sett en tvserie där jag älskar alla karaktärerna och där de alla är unika och det inte finns någon sort av hubudperson, plus att vadfan, det är heroes fast de är yngre snyggare och snuskigare, och de snackar brittiska, jomnonom, kan se det om och om igen utan att tröttna för en sekund så, i love it.

Which show have you seen more episodes of, 1 or 3?

That 70s show eftersom stackars misfits bara har två säsonger.

How would you kill off your favourite character in 2?

Eftersom Spencer är min favorit karaktär så skulle jag väl helt enkelt göra henne till A sen dödar brudarna henne, end off story.

If you could be anyone from 4, who would you be? 

Hiro, omg Hiro Nakamura. Japan & jag kan leka med tid & rum, haha awesome.

 

Give a random quote from 1. 

"Gay. Straight. Retarded. Why do we have to put labels on everything?" från Nathan ofc!

Would a 3/4 crossover work?

That 70s show & Heroes, hahaha ah jo fez springer runt och blir osynlig. Nejtack.

Pair two characters in 1 that would make an unlikely, but strangely okay couple.

Simon & Nathan!! Enda sedan avsnitt tre episod två där nathan blir gay tack vare den onda tatueraren så har man väl fantiserat.

Overall, which show has a better cast, 1 or 3?

Säger misfits där med, finns en anledning till varför de är nummer ett.

Which has better theme music, 2 or 4?

Pretty little liars.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback