OMFG I LOOK FUCKING OLD.

HAHAH, jag ser fan vuxen ut, jajaja jag vill inte fatta att jag faktiskt kind off räknas som vuxen men den här bilden skrämmde mig faktiskt, insåg när jag var inne på ICA maxi att alla som jobbade där var i min ålder. Jag är fan inte redo att växa upp än, men får brådska på det då, man är ju tvingad.
har ett sånt jävla sug på våfflor, kan inte ens förklara varför.
Såg nyss nyaste avsnittet av pretty little liars and DUDE! det börjar fan hetta till.
de kan ju inte ge tillbaka Jenna hennes fucking ögon!? scary!!
Så otroligt spännande och jag ber och ber och ber om nästa torsdag, nununu.
Förövrigt ni som är lite småtråkiga eller kanske inte medvetna så tror jag att PLL sänds på kanal tre på söndagar. Rekommenderar er att kolla på det. dock så finns risk att ni kommer känna er fula eftersom alla faktiskt alla i serien ser jävligt bra ut, vilket jag tycker är lame, finns ingen stad i världen som har så många snyggingar.
Hursomhelst så taggar jag sönder på morgon dagen då Ronja kommer hit. Vända upp och ner på den här hålan är målet. Saknat henne jätte mycket. Nu ska jag sitta och fundera på PLL som jag alltid gör när jag ser ett nytt avsnitt, vill fan komma på vem A är innan roni gör det, ahha.
Brb på er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback