FADE INTO DARKNESS

vill egentligen dra ut med Moe till krogen men min kropp har aldrig protisterat åt något som den gör nu.
Gårdagen var helt jävla otrolig. Först drog jag frida & ronja hem till Idas syster Fias lägenhet där lite folk var. Chillade, körde öl spelet, och ronja den starka blandaren som hon är blandade sskit starka drinkar till både hon och mig så när vattenfallet kom blev vi båda helt körda. & sen sen, minns jag knappt något- har aldrig varit så full i hela mitt liv/har aldrig haft så kul i hela mitt liv. Vaknar upp och har tre okända nummer i mobilen och en mage som är nära att explodera. Men jag kände verkligen när jag stod där inne på pluto och dansade att det är här jag hör hemma, inte i någon killes soffa och kolla på en skräckfilm han lurat i en. This is my home.
>Söt bild på födelsedagsbarnet Ida, GRATTIS IGEN!
hahah halva jag är med, full som satan..
Jag älskar västerås!
Aja brb

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback