DID YOU EVER CARE?NO YOU WERE ONLY IN FOR THE SEX.LIKE I WAS.

Hungrig, sugen, ledsen pågrund av den stora bristen på mat & aktivitet.
Precis alla kläder jag äger ligger ute på golvet, skulle försökt rensa lite.
Varje år tänker jag att "iår så jävlar ska min slarvighet sluta".
men inte fan, jag är lathetens drottning, född & även död som.
avundas & beundrar de människor som verkligen håller koll & ordning på sina saker.
The pressure innan trean alltså, går inte en enda dag då jag inte ångrar och tänker på ja, vad fan jag tänkte på genom ettan & tvåan, inte brytt mig ett skit om skolan överhuvudtaget och jag skyller det på männen!
Ettan, problem med att pojkvännen inte gick hem hos mina föräldrar så jag fick skolka för att träffa honom.
Tvåan, vette fan vad som hände i tvåan egentligen, jo bitches and some other shit.
Nej, ingen man i trean, inget drama i trean, jag ska plugga i trean. Så snälla låt mig vara.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback