When did I get so fucking Impulsiv?

I förrgår så var johan galen & hämtade upp mig mitt i natten. Sen på morgonen så fick jag skjus till ringvägen till min Mohammeds nya lägenhet, som var enorm, och sjukt fin! Har erbjudit mig själv som hembiträde så detta kommer bli intressant. Han bor fan lika högt upp som träden, jätte fin utsikt, vadfan det är fagersta vi snackar om här. men mycket vackert för att vara fagersta :)
Chillade på jockes balkong med några vänner hela förmiddagen, sen runt sex så kände jag att "nej jag vill se mera nya lägenheter" så smsade mattias och frågade om jag kunde komma, sen så satt jag där. I en liten etta, som faktiskt var jätte mysig. Är så avundsjuk, vill så gärna bo i västerås. Det var roligt att umgås med mattias igen, chillade, han var lite gay och spelade gitarr för mig vilket han är sjukt jävla duktig på. kom från tåget för inte så länge sedan, och kände verkligen hur jag hatar att pendla, och när jag tänker den tanken så stannar ju självklart tåget i virsbo i en halvtimme. Som tur var så har jag och mattias kommit överäns om en deal om att jag får sova hos honom nån gång i veckan, känner att detta kommer bli ett bra jävla skolår.
Brb

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback