2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jao
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya nästa år? nej, jag venne
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nope
5. Vilka länder besökte du? sverige
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? ja
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas, och varför? inte en jävla aning
9. Största misstaget? deru
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja?
11. Bästa köpet? tuggummi
12. Vad spenderade du mest pengar på? jag venne
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? aaaaaa
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? det återstår ååå se.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och
16. Vad önskar du att du gjort mer? dunno
17. Vad önskar du att du gjort mindre? JAG VET INTE
18. Hur tillbringade du julen? hos mormor och morfarrrrrrr
19. Blev du kär i år? yes, två gånger actually.
20. Hur många one night stands? inget :3
21. Favoritprogram på TV? typ. awkward eller nåt
23. Bästa boken du läste i år? ingen
24. Största musikaliska upptäckten? SEXTING <3<3<3<3<3
25. Något du önskade dig och fick? money money money
26. Något du önskade dig men inte fick? ye
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? inget
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? konstig, som alltid ;)
31. Vad fick dig att må bra? jag vet inte
32. Vilken kändis var du mest sugen på? korv
33. Vem saknade du? många
34. De bästa nya människorna? många
35. Årets bästa film? alvin och gänget asså åh <333<3<3
36. Vilken politisk debatt intresserade dig mest? cp
37. Lärde du dig en viktig läxa i år? nej :)))
38. Citera en sångtext som summerar ditt år: hejdå min bajskorv
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor kan jag ju erkänna, hehehe.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya nästa år?
Helt glömt vad mina löften var för några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej och TACK GODE GUD för det.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Fina underbaraste Amerika

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
bröst tack.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas, och varför?
Början av januari. secret secret

9. Största misstaget?
hemligt det med.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nope, inte så mkt.

11. Bästa köpet?
Köpt så mycket skit dethär året så ingen anning.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Chips & lösögonfransar.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Någonting? snarare någon.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
End credits - Chase and status, plan B
Where them girls at - Florida och.....
Animal - Neon Trees
It never ends - bring me the horizon
Levels - Avicii
Sofi needs a ladder - Deadmu5
Crawl - Two tongues
All i ask of you - Skrillex
Det var jag - Familjen
Where is my mind - Emily Browning, Yoav
We found love - Rihanna
E.T - katy perry
& SJÄLVKLART KOMMER jag aldrig glömma :
Show me how to burlesque - Christina Aguilera

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare, bra år för min glädje måste jag säga.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sagt ifrån mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Att jag lugnat mig lite med att leva i nuet.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen?

19. Blev du kär i år?
Japp

20. Hur många one night stands?
Ett bara, jag är såå duktig.

21. Favoritprogram på TV?
Inte tv men de är ju samma kategori egentligen men,
misfits, vampire diarys, walking dead.

23. Bästa boken du läste i år?
Cirkeln.

24. Största musikaliska upptäckten?
well dubstep överhuvudtaget, mattias lärde mig det dock i slutet av förra året men still.

25. Något du önskade dig och fick?
Du menar någon ;)? nejmen, en webcam? eller what?

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nope

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Drog ut på krogen med mattias, jocke & gustaf för första gången.
ååh pluto var så främmande då.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
faktiskt inte, jag levde på ett helt annat sätt än jag gjort förut.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jag har börjat bli mer normal i min stil, mer lik de vanliga människorna.
Det ska nog ändras, vette fan varför det blivit så, växer väl upp antagligen.

31. Vad fick dig att må bra?
Människorna runt omkring mig.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bästaste Jay Baruchel som vanligt!

33. Vem saknade du?
Ingen speciell.

34. De bästa nya människorna?
Lär ju vara alla johans polare. Stört sköna!

35. Årets bästa film?
Sucker Punch

36. Vilken politisk debatt intresserade dig mest?
say what?

37. Lärde du dig en viktig läxa i år?
Ska nog ta det lugnt med alkoholen nästa år.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback