CAN YOU FLY?

sitter och dricker Chai Latte som jag tvingade morsan att köpa igår till våran Dolce Gusto.
Blir att skriva det där svenska talet jag tjatat på mig själv om hur länge som helst.
Det är så typiskt mig att skjuta upp allting till sista sekunden, ett bra nyårslöfte kanske?
Som tur var har jag massor av godsaker som håller mig sällskap.
Har rensat den vackra högen med kläder som klätt mitt rum i en månad nu.
Drog ner alla kläder jag aldrig använder i en resväska, men det hjälpte inte ett dugg
fortfarande för mycket kläder. Ändå har jag knappt hälften på mig.
men det blir ju fan så, man köper skit man aldrig använder, men why?
det kändes jäkligt bra för stunden med de där knall rosa byxorna!
Impuls köp måste jag också sluta med, inte konstigt att jag aldrig har pengar..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback