CRAZY!

är helt jultokig!! Ser granar överallt, köper julklappar som en galning & bara älskar allt med det.
Dock är man så jäkla stressad över skolan så jag har inte märkt av att julen bara är en vecka ifrån oss.
Bal om en vecka, ser konstigt nog fram emot det. OMG PROM NIGHT!!!
Sov hos ronja i måndas, vi handlade julklappar & mös lite i Irsta, pluggade gjorde vi också, förvånande va?
Jag hatar kylan men älskar julen. Hoppas på en varm jul på dethär underbara ställe åren framöver.
har faktiskt stått på samma plats som personen som tagit bilden gjort. Känns bra att nämna sånna saker ibland.
Im fab 2 you know! saknar USA jätte mycket. är så less på miljön, affärerna, maten och absolut FOLKET här. otrevligt otrevligt otrevligt. En brud gick bokstavligen på mig idag när jag var på väg till tåget. Ajjjj bitch!
ska kolla igenom usa bilderna och gråta lite medans jag kollar ut genom fönstret och ser en slaskig lekpark.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback