CRY ME A FUCKING RIVER.

gjorde vad man kan kalla ett litet expriment igår på krogen.
Såg inte ut som jag brukade göra, utan lät Ronja göra en makeover på mig.
& jag måste erkänna Hiphop/dansbrud gick hem hos karlarna.
Och jag kände mig så jäkla bekväm, kunde dansa på ett helt annat sätt, var liksom inte rädd för att klänningen/kjolen skulle åka upp eller att de tajta jeansen skulle åka ner. jag kunde dansa hur jäkla klumpigt jag nu än ville, det var fan asskönt. Det enda negativa var att en dude frågade om jag var utklädd till något? öhm vad var han utklädd till jävla gristryne?, vem säger så? nej äckel på krogen <3 gotta love them all!
kanske ska lägga ner mina tajta kjolar och band t-shirtar?
Hursomhelst så var det en mycket rolig krogen runda igår.
Blev förföljd av spanjorer, träffade en gammal klasskompis, dansade limbo, skapade tha DreamTeam med en jätte skön snubbe med ida & ronja, dansade uppe vid trappen och fick alla in the mode. Nej fan vilken skön kväll.
Bakis idag dock, morsan var sött nog och köpte vinägerchips åt mig, så har laddat upp massa filmer.
bland annat någon ny Tekken film, en animerade tack gode gud vill inte ens gå in på hur dålig den där "riktiga" filmen var.
Aja trevlig torsdag peps! Btw julen är fan snart här.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback