FML.

sjuk på alla möjliga sätt, dricker tranbärs juice och ligger och fryser ihjäl i sängen.
min kropp är sjukt svag, dock har jag turen att ha sötaste pojkvännen ever som kom hem till mig för en timme sedan med kycklingsallad och massa gos till mig. Sen drog han och nu är jag ensam och svag.
Måste plugga men orkar inte ta upp en penna så det är ganska svårt i dethär läget. så jag ska kolla på lite film och dricka mer tranbärs juice & sedan försöka igen. ber & hoppas på att bli akut frisk som jag faktiskt brukar när jag väl är sjuk. Aja this is thaa goal btw. önske målet
Morning
kroppen tillhör http://gypsyone.tumblr.com/
finaste kroppen jag någonsin sett, på riktigt ja! och hon har likadana trosor som jag har, hihi.
btw är jag inne i en djup och jobbig keps-period, dock äger jag bara två stycken så det är svårt atm.
hurzomhelst, ska arbeta på att bli frisk nu, eftersom jag är tvungen att åka till skolan imorgon.

Kommentarer
Chasmin

Oh my, damn!

Mitt mål med, 21 februari då jävlar.



Blogg: http://chasminmk.blogg.se/
2011-12-15 @ 22:34:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback