FUCK THAT

  • Jag skiter fullständigt i att en liten kille blivit mobbad och skriver ner på små lappar istället för att våga prata i videon, ja den där jävla videon som skickas runt på FB, btw den är fake, vilket alla också bara måste posta. Asså hundra människor blir väl typ mobbade varje dag, barn dör i aids och all den skiten men nej juste nu ska vi bara bry oss om en kille som blir mobbad för att han är modig och lägger upp en vidio som senar visar sig vara fejk?..Jag hatar FB, så fort någon dör, något händer, det är synd om något land, så ska alla jävlar bara pressa sympati över hela facebook, varför? för att visa att de bryr sig, " jag är en bra människa om jag har norges flagga vid min profilbild på fb", vad hjälper det dom? de blir ju bara mer påminda om skiten om alla ska leka runt med deras flagga, bodde jag i norge skulle jag fan bli förbannad över att massa svenskar låtsades bry sig om mitt land bara för att de ska se bra ut inför alla andra, (sorry ni som faktiskt stöttade dom då, men ni vet vad jag menar för människor) & när Ryan Dunn dog så visste knappt hälften vem han var men de skrev R.I.P endå, WTF? .Jag orkar inte mer, tar snart bort mitt jävla konto. Man kan gråta ensam utanför datorn om land och döda kändisar, ni vet det va? Man kan skicka brev till norge, istället för att visa sina vänner att man är en bra människa för att man bryr sig plötsligt om norge, om amy winehouse & om ryan dunn, och nu om den här "mobbade" killen. hälften bryr sig endå inte som jag sagt hundra gånger nu. sen är jag ju inte helt pantad jag vet att det finns folk som verkligen bryr sig, men det finns fler som bara gör som alla andra för att se bra ut.Nästa människa som lägger upp videon på pojken tar jag fan bort från FB. och ja, jag är seriös.

  • Den mest efterlängtade dissen, folk är lite chockerade över att jag inte klagat på detta än. Och jag säger tre saker: tåg, sex plats, en person. Ni tågresande vet EXAKT vad jag snackar om, och bitch please. Man kommer stressande till fyra tåget, man har fem polare med sig och letar som en galning efter en plats, oooh en sexplats där jippie, nejmen ojdå, där sitter en ensam jävel och tror att detta är något jävla lyxtåg där man kan breda ut sig på en sexplats fast man bara är en jävla person. De roligaste med de här jävlarna är att om man sätter sig bredvid dom så suckar de alltid och blir sura eller så är det oftast konstiga människor som under hela resan sitter och lyssnar och skrattar åt ens skämt med polarna,och  vad FAN har du att bli sur över? det finns hur många två platser på tåget som helst endå väljer du att sitta på en sexplats, WHY WHY WHY?! no offence, men det är ALLTID enstöringar eller gamlingar som sätter sig där. Under de här nästan tre åren jag pendlat så finns de här irriterande människojävlarna kvar! Sure man känner ju igen folk som man vet har en bunt kompisar som kommer komma och ta de andra sexplatserna, men varför sätter sig en enstöring där? för att retas? du borde väl gömma dig vid en tvåplats, eller? Jag menar inte att vara elak, eller jo det gör jag, men VADFAN, när ska folk lära sig? helst fyra tåget, då det faktiskt blir så fullt att man får lov att stå upp eller pressa röven mot ett jävla fönster, då kommer de, och det är ju jävligt drygt när man vill sitta vid sina kamrater och prata lite den här långa resan hem/dit, men nejnej de ska ju ha den där jäkla platsen. Det handlar inte om att jag inte vågar sitta bredvid främlingar, utan bara principen att sätta sig där ensam när de vet så väl att det finns människor som brukar åka tåg med sina gäng på 4-6 polare som får stå upp tack vare att du är envis. Nej jag vill fan göra en lag på detta! Man måste vara högst fyra pers för att få sitta på en sexplats, are you with me?

  • Dagens mainstream musik. Eh eh ehh, yeah yeah yeah, da da da, ga ga ga, och eh eeh eeh igen. Ingen låter som den gjorde förut längre, allt låter likadant. Jag har aldrig varit en löver av mainstream musik överhuvudtaget men eftersom de är den enda musiken som spelas på de krogarna jag går på så måste jag lära mig att gilla åtminstone någon låt. Och det är jävligt enkelt när allt låter likadant. man kan inte längre skilja på om det är Gaga, Katy eller Britney som gjort låtarna som spelas på krogen. vad är det som är så otroligt bra med att låta som alla andra? De bara går efter varandra, eftersom jag är van med konstig musik som låter annorlunda så får ni gärna säga emot. Men jag tror fan inte jag är ensam om att tycka att allt låter likadant. Och whatzz upp med att lägga in en töntig liten pinsam snutt med dubstep i alla låter nu för tiden, förstör inte ännu en genre tack!

  • Snälla snälla snälla, kan ni sluta säga att ni lyssna på dubstep när ni enbart vet/lyssnar på Skrillex. Liksom WTF!? Bara pinsamt för oss andra stackare, seriöst. you look like this idiotssss
  • det var allt för idag, tack & godnatt!

Kommentarer
Maggie

så sjukt rätt med tåget. ååååååh får sjuk jävla DAMP när jag tänker på det. iallafall när det gäller morgontågen 7-8-9 och eftermiddagstågen 2-3-4 och i vissa fall 5. åååh hat.



Blogg: http://maggiebells.blogg.se/
2011-12-05 @ 20:02:24
Anonym

Jag bugar för dig åh du visa kvinna!



2011-12-05 @ 22:00:11
Hanna

haha, jag sätter mig alltid på sådana säten.

Hatar att sitta på två säten, eftersom det alltid är så jäääävla trångt på tågen om morgnarna att man lätt blir trängd.

Det är liksom, luftigare.



Blogg: http://pales.blogg.se/
2011-12-08 @ 20:35:12
lina

hahha så jävla sant hela skiten.

My thoughts exactly. det här med skrillex å dubstep... alla har ju börjat med shuffle nu efter LMFAO's shuffleskit så de lär sig running man å kör det på alla fester. tragiskt och förmodligen det enda det kan. ahhh...



Blogg: http://lawliet.blogg.se/
2011-12-09 @ 14:57:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback