hangover, oooh.

sitter hemma hos johan, han försöker få mig att köra Halo med honom, men nejtack!
Fyfan vilken jävla kväll det var igår, roligaste utgången på väldigt länge.
Dansade röven av mig, och köpte upp hela studiebidraget på alkohol, vågar inte ens gissa eller titta hur mkt pengar jag har kvar. Jag hade kul så jag skiter fullständigt i pengarna. Äntligen blev man med på bild igår.
Pluto vimmel
Pluto vimmel
Pluto vimmel
kommer minnas denhär kvällen länge, fast alkoholen har förstört minnet en anning.
Vaknade upp bredvid en hostande roni, och själv så hostade jag och hade ingen röst kvar.
Så vi sjukanmälde oss och låg i sängen hela dagen för att försöka bli friska.
Sen gick jag till stationen där johan och matte hämtade mig, och nu sitter jag här i norberg, småsjuk.
Och imorgon börjar det om, johan planerar att inte kunna köra nykter flera veckor framöver efter denna helg.
jag lite små rädd måste jag säga, haha. aja godnatt på er!♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback