I think that she knows.

chillade i norberg hos johan igår. Vi kollade på 24 och lirade xbox ett tag.
kom hem runt tre, spelat sims sens dess.
Vanlig, typisk söndag helt enkelt! Men väldigt skönt att slippa vakna bakis och illaluktande.
Fick en tidig julklapp av morsan idag, DOCK så får jag inte använda det förens Balen på tisdag.
plattade håret nyss, det är perfekt! Äntligen har jag "långt" hår. SING HALLELULJAA!!!
sims fuckade ur, så nu är jag bitter och pigg och har ingen anning om vad fan jag ska ta mig till.
ska nog smälta choklad och dricka massor av mjölk bara för att nyår närmar sig och mitt första löfte är ju ,suprise suprise : att ge upp godis och chips. can i make it? NO, but I will try!
Aja skön vecka framför oss eller hur? julafton på lördag. Underbart!
Godnatt på er.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback