level 2 level

äntligen äntligen! Nu försvann mitt myshumör som jag så vackert planerat in denna fredagen.
Kan ju alltid dra till party kungen jocke, men nej fan, vit helg ska vara vit helg!
Tänker bara plugga, mysa med johan och kolla på film denna helgen, njutning deluxe!
Visst jag är immun att bli bakis, men ändå jävligt skönt att slippa vakna med gårdagens smink & kläder samt äcklig rök & öl smak i munnen.
Btw så gick det helt okej på castingen, men jag ville att det skulle gå mer än okej så jag är rätt missnöjd med min insats, nu är det bara att hoppas hoppas hoppas.
Nu ska jag fortsätta dricka iskall julmust, käka pizza och återigen kolla på Friends With Benefits.
bara för att jag och johan blev rädda för att vi skulle hamna där för ett halvår sedan, och kolla vart vi är nu?
De har rätt, man kan inte bara ha sex, omöjligt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback