MARRY CHRISTMAS PIE

somsagt, vaknar upp och var illa tvungen att shoppa på mellandagsrean bakfull.
Var seriöst nära på att svimma inne på gina tricot.
JÄVLAR VILKEN ROLIG KVÄLL IGÅR, vi sket i krogen (man kom ju fan inte in iaf?!)
så vi var kvar hos danne och söp ännu hårdare.Sen..ah..sen minns jag inte.
Kul att jag hittade söta bilder på min mobil iaf ;D
Hahha asså ni ♥
Hittade bra grejer i stockholm, hittade två tröjor jag letat länge efter.
& jag ska seriöst bli mer plasticfantastic!! Lösnaglar! Det räcker inte med att jag har små bröst, jag har inga naglar heller, dock är det ett enkelt problem att lösa så varför inte?
Louise drog nyss, så nu ska jag i all min ensamhet vänta in nyår.
Är besviken, tog fel dag på lanet så nu får jag sitta hemma istället, aja :(
Godnatt på er ;) mer vidiobloggar? vill ni det? SURE :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback