MERRY CHRISTMAS!

vaknar på julaftons morgon, bakfull som fan, ont i huvudet och med världens värsta mensvärk.
Spydde runt elva sen bad jag johan dra hem. Låg i sängen och mådde skit. Tack jultomten, TACK.
Igår var fan assroligt. Länge sedan jag haft så kul i fagersta. drack en massa vin hemma sen drog jag hem och söp hos Matte. Två jätte söta brudar hade bakat kladdkaka åt oss, jätte gulligt! Sen kom Mood också, men vi drog senare till Jocke där ännu mer folk var. Sen fick johan & Emil fnatt och ville dra ut på krogen. Så vi drog ut på krogen. En snubbe i min gamla klass från carlforsska spelade med sitt band där så det var rätt intressant att se. Och träffade andra roliga människor så här innan juldagen.
Hittade söta bilder på mig och ronja från onsdagens besök på pluto.
Aja godjul på er, ah whatever..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback