milkywaaay.

vaknade upp imorse, hör hur halva familjen drar, springer efter osminkad, i mjukisar och tjocktröja, utan bh såklart och hänger med dom till västerås. en vacker varelse fick västerås skåda idag.
Hursomhelst, så köpte jag balklänning, ingen vanlig balklänning, jag ser mer ut som den svarta svanen om jag ska vara ärlig, men älskar den endå. Köpte också halsduk, hårfärg och fusk färg till kroppen, måste bli brun, känner mig så vit just nu & brunhårig så detta behövdes verkligen.
Klänning fixad, nu är det bara student klänning klar.
Ja, jag är seg när det gäller spel men seriöst WOW.
ett MÅSTE när det kommer, seriöst.
ska nu färga håret och bli fejk brun.
sen runt åtta kommer johan och hämtar mig.
Trevlig lördag guys!

Kommentarer
Anonym

fin klänning!



2011-12-10 @ 18:21:57
maria<3paj

nääääää!!!!!!!!!!!!!! trodde du hade lagt upp nytt för att du länkade :((((((( mitt hjärta är krossat



2011-12-11 @ 16:33:49
Anonym

vart har du köpt klänningen?



2011-12-15 @ 14:17:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback