PROM NIGHT!

  • Sola solarium i 20 min ( CHECK )
  • fixa löshåret ( ....)
  • fixa klänningen & skorna (.....)
  • håret + smink
  • Kuta till glitter och köpa något bling bling (.....)
  • Dricka champange med Ronja (....)

Jag har ett häktigt schema alltså. Borde inte ha spelat xbox imorse för nu ligger jag fan efter.
men jag är iallafall väldigt brun och då ordnar sig allt. Vet inte vad det är, men när jag är brun så får jag en helt nu kraft och energi, har väl kanske med att jag har öken ursprung och att jag naturligt SKA vara brun.
Hursomhelst måste skynda mig lite, morsan kommer vid fyra och kör mig till västerås och jag sitter i en tjocktröja utan smink eller bh och luktar skit. oooh prom. Well ni får önska mig en rolig kväll.
Ses på andra sidan! ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback