shame.

Var inte nykter nog att blogga igår.
Blev hämtad i västerås, efter timmar av projektabete av danne, matte & johan.
Fast de retade mig som in i helvete så var det skönt som fan att åka bil.
vi drog till Matte och drack lite bärs. Alltid lika trevligt med bärs på en vardag.
Hursomhelst så sov johan hos mig och var också orsaken till att jag försov mig. Thanks hunny!
En väldigt chill dag idag må jag säga, drog med Becker till MC efter skolan, och nu myser jag runt i groteskt fula mjukis kläder, standard liksom! Ska kolla på Beverly Hills Fruar med morsan & farsan. Det är faktiskt jävligt underhållande att titta på vackra vuxna rika kvinnor som bråkar om absolut ingenting.
Åååh fyfan ska bara lägga mig i sängen senare, käka popcorn och kolla på älskade Misfits.
Btw, är det bara jag som saknar Nathan så att det nästan gör oooont?
Antonia-thomas-and-robert-sheehan-antonia-thomas-17786504-500-332_large
älskar den här bilden, blir så oerhört lycklig så det skrämmer mig. Kolla på dom, ååh. ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback