stronger than alkohol.

väntar på att morsan och farsan ska komma med min kycklingsallad.
Köpte min första julklapp idag till far min. Feels good, bara det att jag bara äger 60 kronor just nu.
dags att lära sig att hantera pengar kanske? jag är en lat liten kvinna som är desperat efter hjälp av en ordentlig och sparsam man eller fruntimme. Are U out there!? Nej nej nej. Jag hann shoppa lite i onsdags innan jag slösade allt på jäger shotar.
hittade de där ögonfransarna, jag och ronja sprang in på H&M och slängde oss över dom.
dock så är h&m´s kvalite på fransar åt helvet, de passar inte till mitt limm, plus att de vill gärna lossna från ögonfranssarna, men men 70 spänn.
Äntligen helg, äntligen fredag, äntligen sovmorgon. Hallelulja!
nu kom salladen, yey!

Kommentarer
Maggiebell

MÅSTE ha sådana lösögonfransar!!! sjukt snygga (fast kvalitén suger som du sa..) hoppas fan de finns kvar!!!



Blogg: http://maggiebells.blogg.se/
2011-12-04 @ 01:59:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback