why do i still dream.

äntligen har karln min flyttat klart, ska snart dra dit och hjälpa honom.
Sitter och tjuv kollar lite på American Horror Story. Mest tack vare Evan Peters.
men jag vågar fan inte kolla på hela serien, den ska tydligen vara jäkligt obehagligt, någon som följer den?
men för Evan så kommer jag fan börja kolla, blev lite små kär i honom när jag såg kick ass för första gången, ska nog kolla på AHS när det blir ljust ute imorgon. Asså det är något med den här killen som jag inte riktigt förstår + att han påminner mig som fan om någon. jummjumm
Who’s that hottie up there?
Hahha, asså joey, jag saknar fan vänner. Dock har jag bytit ut That 70s show till Vänner istället, att kolla på innan jag somnar alltså. Nice nice.
Dagens outfit btw, älskar mina tofflor, helt underbart sköna är dom också!

nu jäklar ska vi se vad johan har gjort med lägenheten!
BRB PEPS

Kommentarer
Anonym

Klart du ska kolla alla avsnitt!

Blev jättekär i Evan Peters



2011-12-27 @ 20:55:18
Maggie

jag har kollat de 5 första avsnitten men la av när jag började drömma mardrömmar om källaren i huset... vidrigt jävla skit!!!!!!! jag kanske är töntig och känslig men klarar av splatter bra, vilket det här tyvärr inte var.. direkt..



Blogg: http://maggiebells.blogg.se/
2011-12-28 @ 14:45:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback