Adidas X Star Wars | Stormtrooper Varsity Jacket


Glöm P&L-biljetten, glöm Löshåret! DETTA VILL JAG HA I 18-ÅRSPRESENT!

Jag fick seriöst en tår när jag såg denna. Har velat ha en sådan jacka hur länge som helst.
fick inte drop dead jackan i julklapp, och vägrar gå med gina tricot/kläder alla har på sig jackan.
Det är nästan så att jag vill springa upp och väcka morsan för att visa henne.
Detta är ett måste,......så är den slutsåld överallt.
Nu ska jag drunkna i mina egna tårar
GODNATT CRUEL WORLD!!!

Kommentarer
maria

ÄLSKAR SÅNA JACKOR men HATAR dom på gina....asså whats the deal????????????? så jävla wannabe :( usch, undra var amerikanare tycker om oss nu alltså :(:(



Blogg: http://mariabisante.blogspot.com
2011-02-04 @ 20:52:18
Handlebars

Jag har en sådan jacka till salu på tradera. Den är nog stor för dig dock. Men nu vet du om du är intresserad!



2012-01-09 @ 13:22:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback