Hope that this will last a while.


Pratade nyss med jocke i någon timme, vi planerar inför den stora kryssningen på påsklovet!
Och det ska fan bli av. Sjukt jävla pepp blev jag nu. Satan mamma!
Sniffar mans tröja & läser min dagbok. Det är så jävla underhållande. Kolla på detta tex.
" finns dagar då jag tänker på honom, vet att det är fel nu när jag har ************, men detta är inte alls samma sak. Men det spelar ingen roll för han kommer aldrig prata med mig iaf."
& nu är jag tsm med denna "honom". mohahaha I´m fucking with the system!
    

jag kan helt ärligt vara rätt söt ibland. Men bara vid speciella tillfällen.
nu en massa Thy Art is Murder & lite engelsk läsning.
Godnatt everybody!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback